۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۳۵۶۴
هر سه نماینده تکواندو ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.  
کد خبر: ۳۵۳۵۳
روز بد تکواندوی ایران با حذف هر 3 نماینده| فرصت کسب سهمیه المپیک سلیمی از دست رفت
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رقابت‌های مرحله نهایی تکواندو گرنداسلم در سال 2023، امروز(شنبه - 25 آذر ماه) در شهر ووشی کشور چین برگزار شد و هر سه نماینده تکواندو ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.  

در رقابت‌های وزن 68- کیلوگرم، متین رضایی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل تائه یونگ‌کیم از کره جنوبی به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. رضایی در این مرحله با نتیجه 2 بر صفر مغلوب مارکو گلوبیچ از کرواسی شد واز حضور در دیدار نهایی بازماند. رضایی برای کسب مدال برنز نیز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نماینده چین شد و از رسیدن به مدال بازماند.

در رقابت‌های همین وزن، ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده کشور من ابتدا مقابل ماکسیم اوسین از روسیه به برتری دست یافت، اما در دور بعد مغلوب یوشای لیانگ از چین  شد و از دور مسابقات کنار رفت. 

آرین سلیمی نیز در حالی که در مرحله نخست مسابقات گرنداسلم به مدال طلا دست یافته بود و شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه المپیک داشت، با شکست در نخستین دیدار خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. او در رقابت‌های وزن 80+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نماینده روسیه شد تا فرصت کسب سهمیه از طریق رقابت‌های گرنداسلم را از دست بدهد. 

در ادامه این مسابقات، فردا(یکشنبه - 26 آذرماه)  مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، باربد جباری، علیرضا حسین‌پور و ابوالفضل زندی با حضور در دور نهایی گرنداسلم به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت. 

/ تسنیم.

 
برچسب ها: تکواندو ایران تکواندو
ارسال نظر
آخرین اخبار